Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Lody na patyku 3: Miłostki - 7 2 - Lody na patyku 4: Polowanie na zające - 7 3 - Alex Holeh Ahavah - 7 4 - Lody na patyku 1 - 6 5 - Ostatnia amerykańska dziewica - 6 6 - Lody na patyku 2: Prawdziwi przyjaciele - 6 7 - Salsa - 5 8 - Amerykański cyborg - 5 9 - Hospital Massacre - 5