Jakie filmy Marka uważacie za najlepsze?
Oto moje Top5:
1. Dzień świra
2. Dom wariatów
3. Nic śmiesznego
4. Wszyscy jesteśmy Chrystusami
5. Porno
1, Nic śmiesznego 8/10
2. Dzień świra 7/10
3. Wszyscy jesteśmy Chrystusami 7/10
4. Dom wariatów 6/10
5. Baby są jakieś inne 4/10
1. Dzień Świra 10/10
2. Wszyscy jesteśmy Chrystusami 10/10
3. Baby są jakieś inne 8/10
4. Nic śmiesznego 7/10
5. Życie wewnętrzne 7/10
6. Ajlawiu 6/10
7. Dom wariatów 5/10
Porno jeszcze nie widziałem...
1. Dzień świra 10/10
2. Wszyscy jesteśmy Chrystusami 9/10
3. Nic śmiesznego 8/10
4. Ajlawju 7/10
5. Porno 6/10
6. Dom wariatów 6/10
7. Baby są jakieś inne 6/0
8. Życie wewnętrzne 5/10
9. Pieśń wojenna 3/10
Jeden z moich ulubionych reżyserów, niesamowicie potrafi przedstawić coś realnego, często smutnego lub żenującego w zabawny sposób.
1. Dzień świra
2. Wszyscy jesteśmy Chrystusami
3. Nic śmiesznego
4. Baby są jakieś inne
5. Dom wariatów
6. Porno
7. Ajlawju
Pierwsze dwa to dla mnie arcydzieła, reszta do Porno naprawdę dobre filmy (i z jaką obsadą), tylko Ajlawju mi tak średnio podeszło. Życia wewnętrznego nie widziałem.
1 Dzień Świra
2 Nic śmiesznego
3 Ajlawiju
4 Dom wariatów
5 Wszyscy jesteśmy Chrystusami
6 Życie wewnętrzne
7 Porno
8 Baby są jakieś inne
1. Dzień świra - 10
2. Dom wariatów - 10
3. Wszyscy jesteśmy Chrystusami - 9
4. Życie wewnętrzne - 9
5. Nic śmiesznego - 8
6. Ajlawju - 8